Over mij

Ik ben Vellery Grey, en ik ben al 6 jaren verbonden aan een callcenter als medewerker. En als callcenter medewerker bel ik met verschillende bedrijven om producten aan te beiden, ook als klanten vragen hebben over een bepaald product ben ik ervoor ze om hun vragen te beantwoorden. Dus een stukje klantenservice hoort er ook bij.
Als call center medewerker ben ik hoofdzakelijk bezig met het bellen naar klanten van het bedrijf. Soms ben je alleen ter beschikking van de klanten zelf die naar binnen bellen omdat ze meer informatie nodig hebben over een product dat ze hebben aangeschaft bij het bedrijf.
Als call center medewerker die alleen naar buiten belt met klanten van het bedrijf moet je grote dosis aan geduld en klantvriendelijkheid hebben. Behalve deze taken moet ik ook een rapportage maken van de verschillende informatie die de klanten aan mij doorgeven. Zo kan je een overzicht hebben van de verschillende vraagstukken en problemen die zich vaker voordoen en dan kan je daarop als bedrijf dan ook efficiënt op inspelen.
Als call center medewerker moet ik ook goed voorbereid zijn om een klant op de juiste manier te woord te kunnen staan. Dat wil zeggen dat ik ook kennis moeten hebben van de verschillende producten die het bedrijf aanlevert. Ik maak tijdens het gesprek ook een hele korte samenvatting waarover het gesprek. Want als de klant een volgende keer terug belt dan kan een volgende collega die van mij overneemt precies zien wat het probleem is geweest.
Wil je ook gaan voor een job als call center medewerken zorg ervoor dan dat vloeiend en helder kan praten, veel begrip kan opbrengen, van je beste sociale kant laat zien, goed Nederlands kunnen spreken en typen. Ook moet je flexibel zijn en goed overweg kunnen met een computer.
Niet veel aan dus maar reuze gezellig.